9 Eylül 2017 Cumartesi

Honolulu by W7 Bronzer İncelemesi

Merhabaa! Bildiğiniz gibi W7 standı bir süre önce Eve mağazalarında yerini aldı. Bu marka, pahalı ürünlerin muadillerini üreten bir marka. Gerek ambalajlar gerekse ürünler olsun bu konuda oldukça başarılı olduğunu düşünüyorum. Uygun fiyatları ise daha bi sevmeme neden oldu. Bu markadan alıp denediğim bir bronzer olan Honolulu'yu sizinle beraber incelemek istedim. Öncelikle ürün Benefit markasının Hoola Bronzer'ına muadil gösteriliyor. Ürünün yapısı yumuşacık hemen dağılıyor ki bu durum bir bronzer için artı niteliğinde yani yüze kalıplaşıp kalmıyor. Kutunun içerisinden kendi fırçası da çıkıyor. Ürünün fiyatı indirimsiz 30 TL indirimle ben 19.90'a almıştım. Fakat ürün o kadar bereketli ki ben her gün kullandığım halde bir seneyi rahat çıkaracak hatta bir senede biter mi diye de düşünmüyor değilim. Fırçadaki kıllar dökülme yapmadı ve onlarda yumuşacık. Pigmentli bir ürün olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Ayrıca tonu kızıllık-turunculuk barındıran bir kahveden daha çok soğuk bir kahve hal böyle olunca da kontür rengi olarak kullanılabilen bir bronzer olarak makyaj çantamızda yer edebilir diyorum kızlar! :) Siz denediniz mi ? Bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorum olarak bırakırsanız sevinirim:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder